TVB綠葉被妻子狂數5大賤男惡行!內地包二奶拋妻棄女 又家暴又走數玩失蹤

2020.07.06

印度裔演員陳振華Ricky是土生土長的香港人,早年經由同鄉喬寶寶介紹入行,以特約演員身份飾演過不少TVB劇集的配角,亦拍過電影,更因為一口流利廣東話而令觀眾印象深刻。近日,其妻子Alison在社交平台撰寫千字文力數Ricky賤男行為,更隔空要求離婚,引起網友熱議。

演員陳振華Ricky的妻子Alison在網上撰文,力數丈夫的賤男行為,首先踢爆他第一宗罪:出軌與內地女子偷食,更以「老婆成日攞佢錢」為由周圍借錢。Alison形容Ricky連囡囡利是錢的亦不放過,將所有錢都拿走養二奶:「我同個女食都冇得食!學費你唔交累到個女冇書讀要退學」。

出軌之外,Alison怒斥Ricky第二宗罪:反咬一口「講衰自己個老婆」,指責Ricky「為左隻北姑棄埋個女都算,仲要玩抹黑,同人地唱完我再講衰個女,你有冇人性嫁!」。

另外,Alison又指Ricky第三宗罪:表裡不一,在鏡頭面前扮顧家好男人,其實多年來只有在失蹤前3、4個月給過約2萬生活費就不了了之。

她繼續數第四宗罪:忽略及虐待女兒,指Ricky從來沒有買過玩具給女兒:「淨係送過一包糖咋!個女記到而家呀!果隻糖你女以前唔食嫁!因為你佢鍾意左呢隻糖,話你買過比佢!成日都叫我買!因為佢好開心係你送比佢!」

她表示:「你自己對個女衰令個女討厭你!係邊個丟低個女一個人喺餐廳走咗去,最後要餐廳嘅人打黎搵我我先知道?!係邊個打到個女流血?!係邊個成日打個女個頭話個女賤?!係邊個一巴巴打落個女度!係邊個成日講粗口鬧個女嚟威脅我?」

面對出軌、拋棄妻女、虐打女兒兼周身街數的丈夫,Alison就隔空要求Ricky回港離婚,並數出第五宗罪:「本來冇得罪你,只係因為你自己有北姑而分開,你都可以癲到連公屋都特登取消埋唔俾我同個女!」

最後,她強調自己與陳振華已分開,不會為他解決走數問題:「佢最近喺出面周圍問人借錢走晒嗰d數與我無關,我建議咁多位最近不約而同地曾經搵過我嘅受害人報警」。

全文:
圖:FB@陳振華

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓