【殺手】上一秒英雄救美下一秒即刻床戲 陳豪李佳芯感情戲快過搭火箭嚇親觀眾

2020.07.17

TVB劇集《殺手》播至14集,劇情講到Cash(李佳芯飾)幫Zero(陳豪飾)完成殺手任務,結果差點有生命危險,幸好Zero及時趕到英雄救美。而兩人的關係亦有突破,從曖昧男女變成情侶,不過就有不少網民都覺得劇情快過搭火箭。

CashZero從保鏢手中偷走目標人物電話,結果卻被保鏢發現,命懸一線。完成殺手任務的Zero及時趕到,一槍解決了攻擊Cash的保鏢。 

Cash已經陷入昏迷,Zero就公主抱救走她。下一秒,ZeroCash兩人已經躺在床上,從行為舉止及言談之間可以發現兩人已經確立情侶關係。

Cash不想被好友森森(高海寧飾)發現這段關係,Zero就無奈地表示:「我宜家唔見得人嘅咩?同我一齊,你應該四圍放閃先啱」。Cash就覺得自己以前經常在森森面前講Zero壞話,直言:「咁宜家又搞埋一齊,好瘀㗎嘛」。

從《誇世代》就火花十足的陳豪及Ali將感情戲演繹得相當甜蜜,不少觀眾都讚兩人演得好,但發展神速的劇情亦嚇親不少網民:「估唔到發展到咁快」、「發展到咁快,仲未拍拖就已經」、「我被他們嚇到了,太快了吧」、「搭火箭的關係」、「估唔到殺手連愛情線的節奏都快過人,我以為今次英雄救美最多會表個白,點知已經全部搞掂晒」。

 


來源:TVB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓