本地20多歲從事金融分析女子聽完一個電話!24小時內銀行戶口378萬全被轉走

2020.07.19

正所謂騙徒手法層出不窮,有時候即使是專業人士亦難以避免受騙。日前警方在網上透露一宗與電話騙案有關的案件,受害者是一位從事金融分析的20多歲女子,在24小時內失去了378萬港幣。

香港警察日前在社交網站撰文,分享一宗電話騙案:「七月初,有一名喺香港從事金融分析嘅20多歲女子收到一個電話。騙徒假冒內地執法人員指事主涉嫌洗黑錢,要求事主提供網上銀行帳戶及密碼作查核。」結果事主對騙徒說話信以為真,將資料如實提供,戶口裡面的378萬港幣在24小時內就全被轉走哂:「您無睇錯,24小時,$3,780,000,就咁就冇咗!」

警方提醒,如果身邊有親朋好友與事主背景相似,要提醒他們留意電話騙案手法。

來源:FB@香港警察

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!