【我要做業主】林秀怡為上車曾賣避孕套 感激男友主動畀首期:冇父幹要靠男友幹

文: Ling Kwok
2020.07.27

TVB新節目《我要做業主》找來一眾藝人分享他們上車的故事,首集除了有馮盈盈分享大家耳熟能詳的情侶合資買樓經驗外,一向慳家的林秀怡亦分享自己如何歷盡艱辛上車的故事。

29歲的林秀怡在節目中大方分享自己去年尾與男友以500萬購入屯門300呎新盤。她自言從小到大都有儲蓄的習慣,更自爆因為做演員的收入不太穩定,所以積極發展很多副業來增加收入「好耐之前賣過避孕套、美容嘢同埋保健食品,之後就同朋友夾份開餐廳。」不過後來因母親患上癌症,幾乎用盡了積蓄為母親醫病,所以就要將置業計劃再押後。

林秀怡為了母親而用盡了積蓄,後來因為工作認識了男友,而男友眼見她有一個置業的夢想,於是就主動出首期替她完成,她說:「好彩遇到一個冇乜興趣又冇乜嗜好,所以淨咗好多錢嘅男朋友。最緊要係男朋友要畀得多啲個首期,我係短短時間都儲返10萬左右,之後大部分都係男朋友嘅。」據知雖然男友出錢,但層樓就寫了林秀怡的名,難怪她笑言:「當然有父幹係好,如果真係冇父幹就要靠男友幹。」

林秀怡被問到如果分開,層樓如何處理的開題,她笑言與男友有討論過這個問題,她說:「我都有佢講分開咗,層樓都係我個名㗎。其實之後都有講,如果真係分開咗咪補返畀你囉,轉個名容乜易。」林秀怡自言自己只有50萬的首期,就先買50萬首期的單位:「因為點儲都追唔上樓價」。

圖:《我要做業主》、IG@林秀怡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓