林秀怡黑歷史舊照大公開自嘲似男人!經典廁所對鏡自拍、短褲配黑絲MK味甚濃

2020.07.30

相信不少人在年少時或多或少都有一些黑歷史照片,藝人林秀怡日前就拍片回顧黑歷史,更大方公開自己讀書時期的舊照,形容是「無底綫公開」。其不少造型更是MK味濃,年代感十足,而當年流行的拍照姿勢亦勾起一眾網友回憶。

林秀怡在求學時膚質不錯,外貌與現在亦分別不大,可謂天生麗質。不少網民都覺得以前的她只是黑了一點:「係細個比較黑d」、「同宜家差唔多,童顏」。 

不過林秀怡就自嘲似男人:「呢個男人嗰啲樣」,又覺得眉毛相當奇怪。之後她又公開不少當年的自拍照,由於是用舊式手機所拍,所以圖片尺寸十分小。而林秀怡的拍照姿勢亦十分搞怪,年代感十足。她又透露自己以前喜歡小豬羅志祥,以為通過夜睡練出與對方一樣大的臥蠶。

之後她又回顧了不少MK味甚濃的照片,表示「開始有嗰啲MK頭出現,執陰夾喺度唔郁嗰啲呢」,除此之外更有經典的對住廁所鏡自拍照,以及黑絲配短褲造型。

當年最興玩ICQMSN,林秀怡亦不例外,更公開自己當年使用的ICON,是一張斜陰遮眼的自拍照。除了斜陰,原來林秀怡亦剪過菇頭。最後她以Grad Din相結束整個黑歷史的回顧之旅。 


來源:Kirby Lam

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓