【我要做業主】35歲港女日打三份工 8年間置業12次 年收入過百萬隨時可以退休

文: Ling Kwok
2020.08.10

TVB節目《我要做業主》除了找來藝人分享置業心得外,更找來一些素人親述自己努力上車的經過。最近有位35歲的港女Cola,憑著一人的力量,8年間已換了12次樓,現時年賺過百萬元,享有真正的財務自由。

Cola今年35歲,曾經在酒吧工作。講起自己有12次的置業經驗,她自言是靠自己,當時因受失戀和失業雙重打撃,於是決心學投資。

她將整副心機都放在工作上,「首次置業嘅首期係靠打工搵返嚟,當時我一日打三份工,日頭就喺電腦商場賣Mon,之後返多兩間酒吧。啲朋友會問我大時大節有咩做,我會同佢講大時大節出街要使Double,但我返工就賺Double,所以大時大節一定會去返工。」

8年前Cola首次以200多萬買入油麻地單位,過3年後再將物業賣出:「賺咗百幾二百萬,再一變二。」被問到為何不以買Dream House為目標,她卻有自己一套想法:「Dream house唔可以當飯食,寧願變多幾間賺多啲錢先。」與此同時,她有辦法減低負擔,講到買樓花的好處:「一層係自住,另一層係樓花,因為好多都係兩年後收樓先開始供,到時供咗年幾之後又可以賣,唔使同一時間供兩間咁吃力。」

Cola表時亦會教朋友去投資及留意市況:「平時朋友約我睇戲同睇衫,我都會叫佢哋一齊睇樓,因為想買先睇已經太遲,平時睇開,樓市一跌我咪出手囉。」除了買樓,她更有投資工廈、內地樓宇和車位,試過最多賺五、六百萬,Cola現時有過百萬的被動收入,隨時可以退休。

圖:《我要做業主》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓