【我要做業主】翟威廉棄與家人同住1700呎複式豪宅 350萬買旺角297呎蝸居

文: Ling Kwok
2020.08.10

TVB節目《我要做業主》請來不少成功置業的藝人分享自己的投資心得,最近一集就有香港先生翟威廉大談自己第一次置業的經過,只有一次經驗的他,當時買樓原來遇到一些困難,但幸好能解決。

翟威廉其實本來與家人同住在市值2000多萬的1700呎頂樓複式豪宅,理應居住環境相當不錯,不過2017年翟威廉毅然決定要買樓自住。

2017年翟威廉以350萬買入旺角一個297呎單位,本來以為可以做到9成按揭,可是單位樓齡太舊的關係,銀行只批了7成按揭,翟威廉當時幸得家人的幫忙:「最緊要問屋企人攞先,7成都要攞5、60萬,記得我係賣晒自己啲車同遊戲碟,先有嚿錢出嚟。」

雖然單位不及本來屋企大,但翟威廉都滿意自己屋企,早前他創業賣酒,開店兩個月已達到收支平衡,還得一眾藝人好友的支持。

圖:IG@翟威廉、《我要做業主》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓