鄭嘉穎撫摸陳凱琳白滑長腿曬恩愛 夫妻檔神還原韓劇《夫妻的世界》

文: Ling Kwok
2020.09.04

鄭嘉穎與陳凱琳上月誕下第二胎鄭承亮(Yannick)之後,老婆未坐完月就馬上與老公齊齊搵真銀,以夫妻檔姿態拍廣告,搵奶粉錢之餘,又可以乘機放閃。網民見到新廣告,都大讚兩公婆眉來眼去充滿著愛,大呼好sweet!

兩人由拍拖到結婚有5年,雖有試過以夫妻檔出席活動,就比較少有一齊拍廣告。兩人今次合作,化身成為韓國劇集《夫妻的世界》海的男女主角朴海俊及金喜愛,神還原劇中經典海報場面,實則就是洗頭水廣告。

陳凱琳身穿浴袍大曬白滑長腿,而鄭嘉穎輕撫摸老婆誘惑對方。另外,片段中見到兩人眉來眼去,充滿著強勁電流與愛意,不少網民看過後,都希望他們除了夫妻檔拍廣告外,可以一起拍劇,反應相當理想。

圖:IG@陳凱琳、鄭嘉穎

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓