前度洪卓立原來是初戀情人 湯怡宣布婚訊前曾剖白與前度11年情斷原因

文: Ling Kwok
2021.01.25

近日最爆娛樂圈喜事,就是33歲的湯怡原來一直秘戀41歲排舞師、蔡思貝舊愛麥秋成,而且更奉子成婚,快將升呢做父母。而湯怡的前度洪卓立都有留言送上祝福,有不少網民為阿Ken感到可惜。湯怡與洪卓立未能修成正果,雖然可惜,而湯怡較早前接受《1圈圈星光背後》專訪,罕有談及過去跟洪卓立的11年情,更首次講到與對方分手的真正原因。

湯怡接受訪問時,她透露洪卓立是初戀情人,令主持人梁泰來感到驚訝。她說:「中三有男仔同我示愛,走埋一齊有2、3個月,但我哋手都冇拖,反而同阿Ken(洪卓立)係第一次正式拍拖,好多人都話難以置信。」

湯怡更大方講到與前度洪卓立相戀的經過,源於多年前拍攝廣告:「最初佢俾我嘅印象係一個比我更怕醜嘅人,唔係成日講嘢又好容易臉紅。不過佢係一個好細心體貼嘅男仔,仲記得佢出碟搵我拍宣傳片,個時我發高燒,佢好Sweet咁買藥俾我食。」

兩人一起不久就向公司交代戀情,直到拍拖6、7年才公開。正當大家以為兩人會結婚之際,2018年卻宣布分手,湯怡表示兩人之間相處有些問題:「一齊咁多年,相處一定會有問題。加上當時我都去到一定嘅年紀,對女仔嚟講年紀都唔細,開始會諗將來,會諗大家事業上嘅問題,或者分開一下各自去衡量,對雙方的成長會更好。」兩人於2017年用了一年時間磨合及改善,最後決定忍痛分手:「冇人知將來係點,不過分開一下,為自己同屋企人都好,都唔會浪費時間。」單身2年的湯怡,坦言有追求者示好,但她目前想以事業先行,對於感情事還是隨緣。

圖:IG@湯怡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓