圈中好友蕭正楠IG留言有弦外之音玩踢爆? 網民猜測暗示湯洛雯馬國明已結婚

2020.09.08

TVB藝人馬國明與湯洛雯在6月公開認愛,蜜運中的兩人不時在IG放閃。最近湯洛雯在IG宣傳自己的直播活動,身為男友的馬明亦即刻留言支持。二人的圈中好友蕭正楠亦有留言,不過就似乎有弦外之音,引起網民熱議。

靚湯在IG曬靚相宣傳直播活動,馬國明即刻留言「9點見……」支持女友。馬明與靚湯的圈中好友蕭正楠就留言大讚馬明,同時帶有弦外之音:「哇!呢啲老公邊度搵?sorry sorry 男朋友先啱」。

此言一出,令不少網民都覺得蕭正楠在暗示馬明靚湯已結婚變人夫人妻。對於蕭正楠的留言,靚湯就回覆「朋友,你好悶嗎?」。之後湯洛雯回覆傳媒查詢,指暫時未有計劃結婚,目前大家都滿足現狀。

來源:IG@湯洛雯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓