鄭中基有意製作全新《美女廚房》 原班人馬主持!14年後大爆節目內幕

文: Ling Kwok
2020.09.15

鄭中基現時轉投Youtube界,多拍vlog分享個人生活。近日他與另一Youtuber加蔥合作,在片段上有你問我答環節,答一下大家想知道的問題。當中與由鄭中基、梁漢文及方力申主持的經典節目《美女廚房》有關。

由鄭中基、梁漢文及方力申主持的經典節目《美女廚房》當年播出之後大受歡迎,雖然有不少女星因此被冠上「地獄廚神」之名,但確實為不少觀眾帶來歡樂。TVB早前再推新一輯《美女廚房》,並由林盛斌、蕭正楠及張振朗主持,可惜後勁不繼,觀眾始終想原班人馬主持才夠原汁原味。

而鄭中基在Youtube節目表示,其實一直以來都有電視台向他招手,講到一切都已準備好,只差三位主持人就能成事,不過鄭中基就想自己製作全新的《美女廚房》,再賣給電視台,這樣節目內容就不易受到限制。

而《美女廚房》就會用到原班人馬,但就不會再叫《美女廚房》,雖然如此,已叫一眾觀眾十分期待。除此之外,鄭中基大爆當年內幕:「我希望如果做新嘅美女廚房,唔好成日都挖苦啲煮嘢食嘅參賽者啦!因為嗰時我哋收到嘅指令就係,每一個都要話唔好,但其實有啲真係唔差,做效果囉。」

圖:加蔥Youtube

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

【搶先送❗】Rollink可摺疊行李箱🧳!

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓