【開心速遞】金城安男扮女裝被指撞樣徐子珊 周嘉洛變偽娘女神捉鹹豬手醫生

2020.09.16

TVB處境劇《愛•回家之開心速遞》經常出現天馬行空的劇情,男扮女裝亦司空見慣。不過今次男扮女裝的角色輪到金城安(周嘉洛飾),令不少觀眾都感到新鮮有驚喜,更大讚安仔女裝LOOK靚女,有幾分徐子珊的味道。

劇情講到《開心速遞》中的島大女學生遇到鹹豬手醫生,不過卻苦無證據指證對方。Bonnie及心如等一眾女生,見到金城安扮女學生幫朱凌凌拍片,心生一計,希望安仔男扮女裝去求醫並拍下醫生的色狼行徑。

雖然安仔對男醫生有童年陰影,但最後亦決定幫忙,穿上粉紫色上衣配白色長裙化身淑女。不少網民都驚訝原來安仔男扮女裝別有一番味道,而且不輸其他女演員,紛紛留言大讚安仔靚女。亦有許多網民覺得男扮女裝的安仔撞樣徐子珊。


圖及來源:《開心速遞》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓