孫慧雪唔戒零食甜品照樣月減10磅!公開最強減肥餐單 靠低醣低碳飽住瘦

2021.05.08

現年38歲的藝人孫慧雪,即使已為一子之母仍能維持FIT爆身材,令不少網民感到羨慕。而孫慧雪亦相當大方,不時在網上分享自己的保養秘訣,繼直播開Live教女生如何瘦身不瘦胸後,她更公開自己一星期的完整餐單,教大家如何在不捱餓的情況下減肥。

孫慧雪大方公開一星期減肥餐單,透露自己採取低醣低碳的飲食方法,更笑言自己「個人唔餓得,其實都食幾多嘢下」。

餐單中可見,孫慧雪沒有刻意戒掉零食甜品:「我自己咁樣食,係因為想過口癮,唔想過於清淡突然暴食而反彈咋」。不過她建議網民可以減走零食加多點蔬菜,丸類可改成海鮮或白肉。此外,她補充指自己本來食很多飯,所以跟餐單可以1個月瘦10磅,同時建議網民睡之前6小時不要進食,效果更佳。

圖及來源:FB@孫慧雪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓