肥媽拍片介紹化妝間由丈夫親手設計 自爆家中首飾全購自淘寶:偉大發明

2020.09.21

近年肥媽除了擔任飲食節目主持之外,亦有拍片經營YouTube頻道,不時分享日常生活點滴。繼之前拍Kitchen Tour大曬家中超豪華廚房,肥媽最近就拍片分享家中的化妝間。她透露化妝間的所有擺位、櫃及架都是由丈夫親手設計,表示「老公鍾意整齊,所以我會一件一件放好」。

肥媽拍片介紹她家中的L型梳妝枱,片中可見她所有項鏈及耳環等飾品都擺放得相當整齊。飾品櫃為全透明設計,每個抽屜只會放1-2條項鏈,方便選擇及拿取。裝滿耳環的架亦被放入一個個透明櫃中,所有耳環的擺位清晰可見,相當方便。

被問及家中飾物是否真貨,肥媽就激動地表示「你都痴線,咁多係真嘅我唔撈啦,你都傻傻哋嘅」,更自爆化妝間所有東西都是來自「Mr.淘」,坦言首飾及一些化妝品例如假眼睫毛均購自淘寶,形容其為「偉大發明」,又表示「你戴咗鬼知係假咩」。

肥媽透露,整個梳妝枱只有這個具放大功能的化妝鏡並非來自淘寶,而是購自美國二手市場。而枱上更有一個裝置作練歌之用,讓肥媽可以趁化妝打扮的時候順便練歌。

來源:肥媽 Maria Cordero

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓