必學!晚餐食得健康大法

文: V
2020.09.22

一日之計在於晨,但一個人的健康與晚餐就更有關係!如果晚餐吃的不好,進食大量食物,除了會肥胖之外,更加會引發糖尿病、腸癌、尿道結石、高血壓等等不同的疾病,所以大家除了知道晚餐食得要「健康」之外,更要掌握3個「健康」的秘訣,分別就是「早」、「慢」、「定」!

第一招 -「早」

食得早的晚餐,可唔可以叫晚餐?香港人放工可能已經晚上7、8點,而早期一般的報告好多都指出晚上7點是最佳的晚餐時期,但隨住時代演變亦有報告指出,只要大家盡量在晚上9點或睡前4小時食晚餐亦可以。


因為如果睡前依然有大量食物未及消化,未被分解的血脂好容易就會累積在血管壁上,最終有機會變成動脈硬化,患上冠心病的機會就大大提高;另外糖尿病、急性胰腺癌、尿道結石、胃酸倒流等疾病都是源自太夜食晚餐所致。

第二招 -「慢」

常言道食飯要慢慢食,最近亦興起「禪食」,除咗可以慢慢品嚐食知其味,專心食飯可以安靜心靈之外,如果食飯快過30分鐘,除了更容易肥胖,亦更容易出現糖尿病、心臟病、中央肥胖等的問題亦會大大增加,所以大家一啖飯不妨咀嚼至少20次才吞下,改變少少的習慣,就對健康有大大的影響!

第三招 -「定」

定的意思除了定時,就是要定量。可能大家都知晚餐的份量越少越好,但如果做不了少食的要求,定量不太飽亦同樣重要,因為最基本如果晚餐太飽,食物未及消化,就有機會令早上沒有食慾,從而影響三餐進食及吸收,惡性循環,身體也再難健康。所以如果晚餐不多不少,每日定量多菜少肉易消化,就可以食得健康!

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓