住私樓網民首次到訪公屋同學家 對其居住環境感驚訝:以為每個人屋企樓下都有泳池

文: Ling Kwok
2020.09.25

香港人大多數圍繞的話題,多以居住環境為主,因為現在能有公屋住也算是不錯。最近有網民在討論區以「大家幾歲知道公屋同私樓分別?」為題,想不到引起了網民熱烈討論,因為不同成長環境的人對私樓公屋都有截然不同的體會。

該名網民就在「連登討論區」以公屋私樓分別為題,講起自己「細細個住私樓,夏天去樓下泳池游水,得閒去會所做下暑期作業,以為個個人屋企樓下都有泳池。跟住有次放學返屋企撞到啲小學同學,佢地話上你屋企玩下啦!跟住佢哋入完樓下花園個鐵閘後就哇哇哇,見到個大堂又哇哇哇!入到屋之後就話你屋企好大好靚呀,我同佢講平時我訓下面個層,佢話你仲有一層呀!個陣我都無為意,覺得佢地好客氣。」直到有一日他到住在公屋的同學家,才發現「原來公樓私樓差咁遠」。

樓主的言論引起了熱烈的討論,有其他網民都與樓主有類似經歷「小學去同學公屋大堂又暗又污糟,仲俾個看更嚇親」、「入到大學先第一次識得人住公屋,先知道原來住公屋都可以好似好『正常』咁生活。」雖然如此,但住私樓的網民都表示朋友住邊對他們都不會有任何影響。

而有住公屋的網民留言表示,自從到某一個時期接觸到不同類型的人,才發現世界原來如此大,表示:「對『有錢人』有個新嘅概念。」不過討論又講到,其實不應對私樓過度美化,因為有私樓的衛生比公屋還要差,而且住公屋都有好多好處,縱使麻雀雖小,但家人關係可能會更加親密,無需介懷自己居住環境,覺得自己唔有錢而自卑。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓