【湯圓食譜】自製千與千尋無臉男芝麻湯圓 圓碌碌好可愛!煙韌口感配流沙餡(內附食譜)

文: LorLor Lee
2020.09.30

每逢冬至或是中秋節,都不少得食湯圓環節,當中寓意一家人能夠團團圓圓。不過除了平時常見得花生、芝麻、奶皇等口味的湯圓,其實大家都可以自己在家炮製創意卡通湯圓。今次就分享「千與千尋」人氣角色無臉男湯圓,造型好可愛,咬開有滿滿的芝麻餡,口感帶煙韌。即刻睇睇湯圓食譜做法啦!

所需材料:

步驟:

1.將芝麻粉、糖霜和食用油攪拌。每10克搓成團。在-18度冷凍至硬身。

2.糯米粉加水混合成團,分成小薄塊,放入沸水煮至熟透。

3.糯米粉、煮好的麵團、水,混合成團。預留一大一小的麵團。小的麵團加紅色色素,大的加竹炭粉混合。取15克黑色麵團,按扁後加入冷凍好的餡料,封口。

6.按扁一點後在表面沾少許水,黏上五官。放入沸水煮熟。最後加入糖水,完成。

授權轉載Two Bites

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓