邀逾20人半島酒店慶生被指違反限聚令 港女KOL大呻酒店苛刻:有錢都唔會再光顧

2020.10.06

旅行可以說是香港人一大樂趣之一,不過今年受疫情影響,不少市民只能無奈取消計劃好的旅遊。與此同時,Staycation成為港人新寵,近期不少人都預訂酒店房間慶祝生日或度假。日前有一位港女KOL在半島酒店慶生,更邀請了逾20人在酒店房間開生日派對,結果卻被酒店以「限聚令」為由阻止,因此在IG寫千字文大吐苦水。

該名港女KOL坦言「細細個就好想開birthday party」,直言「今年終於公主夢成真」。她指派對美中不足的是酒店套房:「諗住比大家一個豪華既(嘅)享受,點知最後酒店話因為限聚限(令)關係吾(唔)比我帶甘(咁)多位guest入黎(嚟),只係向晚上7:30party未開始就要趕走我甘(咁)多位靚靚Model同KOL朋友仔」。同時她感謝其他朋友的幫忙,更透露當日即刻預訂另一間酒店繼續派對。

對於酒店職員的阻止,該名KOL坦言自己知道限聚令,亦理解高級酒店的防疫準備比較充足,但就表示「我睇新聞,酒店並非規管範圍以內,只係提供建議……但半島酒店不容許只係12點前有多於4+guest進入,規矩確實有點嚴苛」。她指自己接到投訴後,希望先影一張大合照再轉移陣地:「但可惜酒店職員每隔一小段時間就按門鈴提示我們要立即離去,並表明會一直在門外等候直至我們離去,處理手法都令大家好不滿」。

最後她表示酒店各類服務及環境都十分好,但同行友人都表示「有錢都吾(唔)會再光顧半島酒店」,更建議大家如要舉辦派對可能要放棄選擇這間酒店。有網民就認為該名KOL行為自私,為了一己私慾強行改變酒店房間原本的用途,而酒店房的人數因法例及安全理由應有所限制。而出席派對的人不乏公眾人物,包括疑似TVB主持人徐文浩及曾在19年參選港姐的Mina楊慧敏。

圖及來源:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓