日本醫生教20秒通鼻塞大法 簡單動作改善鼻塞!轉季鼻敏感發作啱學

2020.10.07

每到轉季鼻敏感容易發作,令不少人都深受流鼻水和鼻塞等問題困擾。日本耳鼻喉醫生石井正則,就曾在節目《名医のTHE太鼓判!》分享一套簡單動作,只需20秒就可以改善鼻塞問題。

日本節目《名医のTHE太鼓判!》就曾以春天常見的「花粉症」為主題,而鼻塞、流鼻水就是該症狀之一,節目邀請到耳鼻喉醫生石井正講解鼻塞的主要成因,更指出有些人鼻塞時不斷用紙巾挖鼻,不單沒有改善反而令鼻塞更為嚴重,即按圖睇文字詳情:

石井正醫生天分享一套通鼻塞動作,只需進行20就可以鼻塞問題,一樣適合轉季鼻敏感發作的朋友學,即按圖睇詳情:

醫生解釋動作結合尾指、胸口和手腕的伸展,有助刺激神經助鼻腔血管收縮,鼻塞問題。節目更邀請到有鼻塞問題的病人進行實測,即按圖睇詳情:

來源:名医のTHE太鼓判!

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓