【Emily in Paris】最平這件$69.9 H&M都買到! 盤點Emily 9件$450以下造型單品

文: 王庭芝
2020.10.16

Netflix原創劇《艾蜜莉在巴黎》(Emily in Paris)憑靚人靚景靚衫俘虜一班劇迷,全劇造型由《穿Prada的惡魔》時尚教母 Patricia Field 負責,Lily Collins飾演的小資女Emily在劇中有40多個造型,掀起一股模仿潮,如果預算有限,買不起Emily身上的名牌精品,其實有部份平民價單品都可以輕鬆入手,以下為大家介紹的item都是$500以下!

首先當然不少得之前和大家介紹過詢問度最高的復古相機造型手機殼,只需約HK$130。

請參閱:【艾蜜莉在巴黎】$140以下入手女主角同款時尚單品!Emily相機造型手機殼詢問度爆燈

 

Emily和男友鬧分手時身穿的白色背心來自The Naked Laundry。(按圖睇價錢)

來源:看這裡

 

第3集Emily返工時所用的流蘇手袋來自ASOS。(按圖睇價錢)

來源:看這裡

 

Emily身着這條Cotton On 黑色貼身運動褲在塞納河畔跑步。(按圖睇價錢)

來源:看這裡

 

劇中Emily示範多款帽子造型,這頂ASOS 紅色貝雷帽相當搶眼!(按圖睇價錢)

來源:看這裡

 

另一款帽子造型有Kangol 桃紅色漁夫帽。(按圖睇價錢)

來源:看這裡

 

Emily應好友Camille的邀請,去Camille家的酒莊,當時Emily就以休閒打扮配H&M粉紅色冷帽,相信它是全劇最平單品之一,香港H&M官網所見只需$69.9就買到!

來源:看這裡

 

這副SmartBuy Glasses 粉紫色太陽眼鏡價錢亦不貴。(按圖睇價錢)

來源:看這裡

 

簡單的衣著就可以配襯少許飾品作點綴,即時顯出時尚味,就好似Emily示範戴上這款Madewell頸鏈。(按圖睇價錢)

來源:看這裡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓