狂野港姐廖慧儀沉默10日終爆Seed指控前度係恐怖情人 多次盜入IG以死相逼疑威脅復合

文: Ling Kwok
2020.10.20

有「狂野港姐」之稱,2020年落選港姐廖慧儀(Jessica)被前男友Sam大爆突然分手,疑因「翻版羅仲謙」之稱的孔德賢介入戀情有關。爆出負面新聞後,廖慧儀一直對此事保持沉默,直至近日她終於對此事開腔。

廖慧儀近日一口氣上載了三個限時動態,有兩張圖片是她更改IG密碼的確認郵件,另一張就是她IG被強行入侵的通知。直到最後她終於開腔,講到與前男友分手後,對方變成恐怖情人的行為。內容如下:

「密碼改幾多次都無用,原來一直仲偷用緊我Email。跟蹤威脅恐嚇性騷擾,當街偷我電話跑走、捕我落堂、炸我Whatsapp講粗口鬧我唔去見你,全日打幾百個電話打到我電話冇電,出post說我不是要畀世人公審我。」

她更講到前男友出post公審後又撇清關係,「我畀人鬧唔緊要,呢啲人都係互不相識嘅人,佢哋根本唔知件事來龍去脈,但唔好事後同我講個post唔係自己出,係Account畀人hack咗,再搵朋友食死貓,扮到事不關己。」

廖慧儀又大爆對方用死威脅,以求復合的行為不是愛的表現:「扮阿妹扮朋友搵我,日日都玩跳樓,你要搞清楚呢啲唔係愛的表現。你要解決方法我已經一早做咗,相已經delete咗,唔該你唔好再騷擾我打搞我、我朋友同我屋企人」,更講到對方的行為本可以報警解決,但都沒有這樣做,直言「如果成件事如果你係受害者,呢個唔係你想要同埋最好嘅結尾咩?」

至於前度Sam暫時未有回應,而近期就分享9月以來的心情,他說:「人生第一次經歷如此的九月份,很感謝也很感謝身邊還有家人,朋友在這二十日關心、著緊我。如果沒有了你們,我一早已經放棄自己。」

圖:IG@廖慧儀、samcheungkc

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓