周柏豪悼念港龍結業獲空中服務員爆料 男神被投訴機上食麥記太臭 Pakho大方回應

文: Ling Kwok
2020.10.23

國泰航空前早前公布削減集團約8,500個職位,同時停止營運國泰港龍航空,昔日港人常坐的航空公司已成歷史。有不少人對此消息感到可惜,其中有周柏豪,他更在社交平台上貼出一張飛機的照片,悼念港龍航空。

周柏豪得知國泰港龍航空停止營運,於社交平台上上載照片悼念港龍航空,他說:「想不到一張漫不經意的隨拍,現在竟已變成歷史。加油!」

柏豪的發文一出,意外地引來相信是港龍航空的員工「爆料」,他講起周柏豪曾飛往日本的機上趣事:「曾經你去東京坐港龍買麥記食,俾人投訴話你個麥記餐好臭,投訴埋我地點解俾客人係飛機食麥記。」

雖然是當年瘀事,但周柏豪仍大方回應,他說:「哈哈!你好呀,上次辛苦晒你,我諗麥記都係第一次比人話臭,佢仲慘過我,哈哈!」

此外,有被裁的港龍員工在周柏豪的IG留言,男神也有回覆安慰,叫他們加油。

圖:IG@周柏豪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓