日本肥妹暗戀班主任決心減肥瘦身後告白 為愛激減40kg變氣質美人練出纖腰

2022.03.18

戀愛可以為人帶來不可思議的改變,更可以成為減肥的動力!日木節目《ザ!世界仰天ニュース》分享一位日本肥妹因為暗戀班主任,決心在減肥瘦身後表白,結果成功由82kg減至42kg成為氣質美人!

1998年出生的優莉花,小學六年級就已有65kg,中學時期更到達70kg,高中更達至頂峰82kg。

肥胖身軀的背後總有原因,優莉花從小就習慣在三餐食物中加沙律醬,不論是家常飯餸、杯麵或是打邊爐都會加上沙律醬,三餐飲食的份量更是驚人,即按圖睇不良飲食習慣:

肥胖的外型令她自小就被同學取笑起綽號,上到高中後男同學更不把她當作女生看待,更被誤當是格外有力的大隻女,經常會要求幫忙搬重物。

 直至一次被男同學取笑體型時,班主任出手解圍更說了一句話,令優莉花對地方老師動心更下定決心減肥後表白,按圖睇詳情:

 

決定要減肥的優莉花先由飲食入手,改為進食健康食物,又開始進行運動,按圖睇詳情:

 

結果經過2年時間的努力,優莉花由82kg減至42kg,足足成功減走40kg,獲得模特兒的纖瘦身型擁有小蠻腰,更向老師作出告白,按圖睇詳情:

 

來源:《ザ!世界仰天ニュース》

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓