96年港姐季軍婚後淡出幕前移居加拿大 44歲袁彩雲已為人母保養得宜零走樣

2020.10.30

現年44歲的袁彩雲,在96年參選港姐並奪得季軍及國際親善小姐獎項,之後加入TVB成為旗下藝人。06年,她邂逅了飲食業商人Anthony Kong,兩人開展一段港加異地戀,在09年修成正果拉埋天窗。袁彩雲婚後移居加拿大,淡出娛樂圈專心相夫教子。

袁彩雲在13年誕下女兒Alycia,雖然已為一女之母但保養得宜零走樣,可謂是凍齡靚媽的代表之一。

近年甚少在幕前現身的袁彩雲,最近返港與相識多年的好友楊茜堯(原名:楊怡)見面,兩人更在社交平台開心分享合照。楊茜堯透露兩人多年沒有見面,但依然無話不談,感慨「有一眾友誼多年不見依然歷久常新」。不少網民見到袁彩雲與楊茜堯合照都感到驚喜,又大讚兩人「咁多年個樣都係咁靚」。

圖及來源:TVB劇照、IG@楊茜堯、袁彩雲

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓