【全民造星3】ViuTV封參賽者做港版石原里美 網民睇完真身嗌中伏:邊忽似石原BB

2020.11.12

ViuTV大型選秀節目《全民造星III》50強名額爭奪戰進行得如火如荼,最近一位被封為「港版石原里美」的參賽者Christine隆重登場,令觀眾相當期待Christine現真身。ViuTV隨後將片段上載至官方FB,不少網民認為「港版石原里美」的稱號言過其實,又指參賽者其實不算差,不過與石原里美仍有一大段距離。

被封為「港版石原里美」的鄭嘉欣Christine現年27歲,入行已有3年,現時是一名模特兒。一出場,旁白君就感嘆「全民造星終於有個真靚女,真係好靚呀」。

節目一眾幕後工作人員及參賽者亦被Christin俘虜成為裙下之臣,不斷獻殷勤之餘做訪問時更忘記為她戴咪。

節目監製花姐就直言角色Christine像花瓶,比較適合做平面模特兒。

有網民就留言指自己被「港版石原里美」的稱號騙了,直言中伏:「我係比『港版xxxx』厄(呃)左入黎」、「你知道直升機係點樣叫的嗎?伏伏伏伏伏伏伏伏伏伏伏」。

不少網民亦覺得Christine並不像石原里美:「係靚嘅,但同石原,比差好遠喎!」、「其實你地知唔知石原さとみ係點既樣?」、「真係唔覺得似石原里美, 只係咁岩果張相既果個角度有dd咁多多似啫」、「只能話石原靚好多....」、「邊忽似石原?似,大家都係女人囉」。

有人就覺得參賽者其實不算差,不過就被稱號拖累:「慘!俾左個咁稱號,參加者原本都靚靚地都比下去。因為石原聰美太靚~」。

圖及來源:ViuTV、劇照、IG@鄭嘉欣

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓