無綫兩屆視后胡定欣宣布離巢TVB:多謝過去18年公司藝員部同事嘅照顧

2020.11.13

現年39歲的胡定欣,在01年參加TVB第三屆Cover Girl選舉後加入TVB,至今在無綫打拼了18年之久。她由路人甲做起,到12年憑《拳王》勇奪最佳女配角,再到15、16年憑《城寨英雄》及《鬼同你OT》連續兩年坐上視后寶座,穩坐一線花旦之位。今日她在IG宣布離巢,感激公司的栽培。

胡定欣在IG撰文宣布離巢TVB,並透露轉投邵氏:「感恩一路以來遇上嘅好人好事,陪伴著我迎來新嘅一頁,今日起我將正式與邵氏兄弟國際影業有限公司展開合作! @shawbrotherspictures 感謝當年芭姐及Ben Chan將我帶到TVB Management!感激樂小姐和已離世嘅佩華姐多年嘅提點,支持同機會!」

她亦感謝公司其他同事的照顧:「多謝過去18年公司藝員部同事嘅照顧,Angel、Cindy、Atom、Sam、Winpy、Daisy,有你哋陪伴我經歷事業上嘅高高低低,渡過很多難忘時刻!來年嘅日子以另一個模式為觀眾帶來更多作品,繼續多多指教!~」

圖及來源:IG@胡定欣

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓