張頴康分享戒煙100日心路歷程 因女兒一句真心話決定搣甩 唔食電子煙初期身體有異樣

文: Ling Kwok
2020.11.16

張頴康和麥雅緻結婚8年,向來十分恩愛,經常在社交平台上分享生活點滴,又與女兒張雅喬(小豆)和兒子張迅橋(小花生)一家四口相處融洽。張頴康近日分享自己戒煙100日的故事,講到因為女兒一句說話,令他決心要戒煙。

張頴康在FB上講到自己已經戒煙100日,並分享心路歷程。講到當初戒煙全因為女兒一句說話,觸動到他內心深處,於是決心戒去多年的習慣。他說:「小豆突然喺我背囊度攞咗包電子煙嘅煙蛋出嚟,問我係乜嘢嚟?我答:『爸爸攞嚟Relax嘅!』點知換嚟小豆一句:『我唔鍾意你吸煙呀!』我從來都冇喺佢面前食過,原來佢一早已經知道係乜嘢嚟!『我唔鍾意你吸煙呀!』呢句說話,就好似一支針插咗入我心咁樣!到第二日,2020年8月5日,下午收工揸車返屋企嘅路程上,不停諗起小豆講呢句說話,當時好唔開心,唔知點做好!」

於是他便開始嘗試戒煙,發現可以一小段路程不吸煙,再發現可以更長時間唔食煙,張頴康於是回到家馬上將所有電子煙用具交給老婆,一戒就已經戒了一百日。張頴康坦言當初有想食的衝動,如養了多年的愛犬Bell Bell離世,都有一秒想食返。幸好老婆麥雅緻與女兒小豆想到一個辦法,就是每日貼一張貼紙俾我,當作獎勵或提醒當日沒有吸煙,這個方法目前為止很成功。

不過張頴康其實講到戒電子煙過程比戒傳統煙辛苦:「戒煙嘅頭20日裏面,我經常標冷汗,身體Keep住低溫,開工嘅時候集中唔到精神(仲要係幾句對白都記唔到)以前戒傳統煙仔嘅時候,都冇呢個情況!咁點解我戒電子煙嘅時候會咁辛苦?即係話,一直以來我都唔知吸咗啲乜嘢化學嘢入去身體裏面,到冇咗嘅時候,身體會出現咁嘅反應!所以我覺得好恐怖!我出呢個Post,並唔係呼籲人要戒煙,而係想俾大家知道,食咗電子煙之後對我身體有幾大傷害,同埋電子煙裏面有乜嘢化學成份會令到你冇咗佢唔得!食緊電子煙嘅朋友,真係要正視下呢個問題!」

對於下一個目標是戒煙365日,張頴康充滿信心,他說:「電子煙唔係通街都買度,係有難度㗎!況且我經歷咗嗰20日Keep住標冷汗嘅狀態,我諗吓都唔會再想食返!」網民看過張頴康的戒煙心路歷程後,大讚他非常愛錫家人,希望他戒煙成功。

圖:ig@張頴康、fb@張頴康麥雅緻

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓