【MeWe懶人包】社交網站移民潮棄Facebook轉MeWe 簡單申請教學!冇廣告、可自設timeline7大賣點

2021.01.12

Facebook是全球受歡迎的社交平台之一,但近期被指洩露用家資料及審查內容,令用戶紛紛棄Facebook轉用MeWe。到底MeWe有咩吸引之處?與Facebook有咩分別?今次就介紹一下MeWe申請帳戶教學及7大功能賣點,各位準備開新account之前可以了解一下!

MeWe介紹

MeWe其實是2012年成立社交平台,創辦人Mark Weinstein強調MeWe沒有廣告不會記錄用所看內容、不會洩露用家資料給第三方網站,而平台的收入來源依靠用戶收費訂閱建立專頁、收費雲端容量等等。

 

 

申請MeWe帳戶方法

申請MeWe帳戶的方法非常簡單,只需填上姓名、密碼、電郵或電話號碼後,經電話或電郵驗證即可,即按圖睇詳情:

 

MeWe與Facebook比較

MeWe與Facebook雖然同為社交平台,但功能賣點各有不同,以下就一數MeWe的8大賣點:

雖然MeWe暫時未支援繁體中文,但用家亦可以繁體中文交流,加上近期不少人都開始轉玩MeWe,有更多香港人群組開始出現,以下精選8個MeWe群組,有興趣可以睇睇:

 呻吓啫Listen To Me:>>按此<<

香港人自由吹水谷:>>按此<<

 有廣東歌就唔會有世界末日:>>按此<<

香港人搵工:>>按此<<

香港人寵物group :>>按此<<

香港人煮家 :>>按此<<

舊香港照片館:>>按此<<

今晚cook乜好:>>按此<<

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓