鄭中基淺水灣豪宅曝光 超高樓底加落地玻璃富空間感 180度無邊際海景成絕美打卡位

文: Ling Kwok
2020.12.06

早前憑著ViuTV劇集《暖男爸爸》再一次人氣急升的鄭中基(Ronald),自2011年與前有線女主播余思敏結婚,其後成為爸爸之後,就如劇名一樣,變成了「暖男爸爸」,不時見到鄭中基愛錫仔女的表現。

鄭中基與余思敏育有一子一女,一家四口住在淺水灣獨立屋。老婆余思敏經常在IG分享家庭生活,意外令住宅曝光。

從相片所見,全屋都用上了白色簡約風格,而且樓底極高,又有落地玻璃,未睇間隔都感受到極大的空間感。鄭中基與家人常在客廳Family time,間中又會邀請父親鄭東漢Jam歌,都會見到客廳相當闊落。

從客廳行幾級樓梯,就會到同樣充滿空間感的偏廳,一對子女都愛在偏廳玩玩具。每到聖誕節,余思敏與鄭中基都會在偏廳放置聖誕樹,增加節日氣氛。除此之外,鄭中基的家外圍位置有足夠空間放置吹氣滑梯,仔女卞疫情期間都可以在家裡玩個夠。最後當然少不了豪宅面向的超無敵大海景,好天氣時,藍天白雲盡收眼底,見到靚景簡直心曠神怡,可以成為絕美的打卡位!

圖:ig@余思敏

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓