【愛美麗狂想曲】李佳芯激罕性感用烈酒由頭淋到落腳 Ali半裸咬唇視覺誘惑陳豪

文: Ling Kwok
2020.12.23

由李佳芯與陳豪主演的《愛美麗狂想曲》被放到MyTVSUPER上播放,不少觀眾錯失機會觀賞。而且唔講唔知,過往都有小試性感的Ali,都有露下香肩,穿穿蕾絲背心,不過今次她在《愛》一劇中卻激罕性感,冇得在電視上睇真係會走寶。

在《愛美麗狂想曲》的其中一集,講到李佳芯在偶然的機會下,成為了陳豪的秘書。Ali不止工作上細務都要打點,就連家務都要負責埋。而陳豪要出差時,李佳芯就趁機偷偷到對方屋企,沖涼之餘更瞓埋大床,久而久之成為了習慣。

因為習慣關係,Ali偷埋陳豪屋企雪櫃的酒飲,一飲就飲到醉晒,在半醉半醒之際,更唔著衫用烈酒由頭淋頭落腳。鏡頭近鏡影住Ali的美背,又影住佢舔舌頭又咬唇的畫面,呢一幕正正畀陳豪見到,真係十級誘惑。

點知陳豪見到卻不為所動,只係叫Ali快點穿回衣服,而Ali聽到之後就著返條圍裙,「真空上陣」地跑回陳豪的睡房,而陳豪追到睡房再用一張大被遮住Ali,兩人雙雙跌落床。

雖然這一幕只得兩分鐘,同時又點到即止,但少有性感的李佳芯,這一幕已是她的最激之作!

圖:《愛美麗狂想曲》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!