日本網民分享實用烚蛋時間表 不同時間、雞蛋熟度一覽!零失敗整溏心蛋

文: LorLor Lee
2021.01.06

平時大家食雞蛋鐘意食什麼熟度呢?不少朋友都喜歡溏心蛋,流心狀態,入口蛋香十足又香滑。有日本網民分享自製的烚蛋時間表,整理烚蛋由7-13分鐘下的熟度狀態。鐘意食溏心蛋的朋友,不妨Bookmark這個烚蛋時間表,在家都可以輕鬆掌握整到完美溏心蛋啦!

日本有網民在twitter分享自製的烚蛋時間表,整理烚蛋由7-13分鐘下的熟度狀態。只要控制好時間,大家係屋企都可以自己輕鬆成功整到溏心蛋!

不同時間、雞蛋熟度一覽:

溏心蛋完美呈現流心狀態,蛋香十足,濃郁入味。無論送飯、配上拉麵,或者炮製醬油蛋亦可以。

圖片來源:twitter@HG7654321我的C家廚房!Bon Appétit

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓