簡淑兒健身有功大曬六嚿朱古力腹肌 張振朗唔識欣賞留言狠批:好核突呀

文: Ling Kwok
2021.01.05

近年健身風氣盛,娛樂圈中不少藝人都努力加入健身行列,大力操fit自己,簡淑兒就是其中一人。她努力地操爆自己腹肌,早前已大曬自己練成的馬甲線,近日又再度大曬六嚿朱古力,不過就被圈中人狠批!

簡淑兒近年熱愛健身,就同好朋友陳婉衡經常到gym房操肌。而近日她上載新相,展示辛苦練成的一排朱古力腹肌,就提醒自己2021的新目標要努力做到,同時又要警惕自己,放完假就要還債,唔係就係反彈咁話!

有不少圈中人如鄺潔楹、湯洛雯等人就大讚簡淑兒好索!又話佩服佢能夠堅持,而現在有此成果,都留言好羨慕咁話!

不過偏偏張振朗就唱反調,就直接留言:「好核突呀!」好在簡淑兒又冇因呢番說話而上心,仲留言反擊對方:「核突得過你個毒樣?」似乎講緊對方在新劇《堅離地愛堅離地》的毒男角色,同時又睇得出兩人都幾friend!

圖:ig@簡淑兒

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓