丈夫因妻子懷孕驚輻射要求樓上住戶熄WiFi 鄰居小朋友童言無忌神回擊一句秒殺

2021.02.01

俗語有云:「遠親不如近鄰」,左鄰右里本應守望相助,不過如果鄰居有奇怪要求就另當別論。山東青島有一位女子最近表示回家後發現大門上貼了一張紙條,湊近一看發現是出自樓下住戶手筆,紙中內容亦令人相當為難。最後她讓家中小朋友回信,小朋友童言無忌的回應獲不少網民讚搞笑。

原來樓下住戶因為家中妻子懷孕,擔心WiFi的輻射會影響孕婦,於是寫紙條要求樓上住戶在無人在家及晚上睡覺的時候熄WiFi,更直言「因為孕婦害怕輻射,請配合!」。這位女子更發現,同層其他單位的大門亦被樓下住戶貼上了一樣的紙條。

之後她讓家中的小朋友回信,小朋友就表示自己早上要靠WiFi上堂,晚上爸爸要用WiFi工作,家中不能沒有網絡,更建議樓上住戶搬家。

來源:微博

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓