古天樂曾被導演要求增肥30磅後極速減肥 影帝靠一個變態方法3日內激減20磅

文: Ling Kwok
2021.02.15

作為藝人,許多時候為了上鏡更好看,或者工作需要都會有減肥的計劃,所以出現了不少明星減肥法。不過影帝古天樂的獨門減肥法,就不是常人適用,因為實在太過極端,古仔事後都覺得係整蠱自己。

古天樂曾透露減肥最癲的一次,就是2009年拍攝電影《竊聽風雲》的時候,導演指古仔飾演的「楊真」需要增肥30磅,不過劇情後期又要配合患上癌症後急劇消瘦的劇情,古仔又要極速減肥。

為了能快速地增肥又減肥,古仔唯有採用非常手段,就是不吃只喝,而且更要每6小時就要跑步2小時,連續做足3日,最後極速減了20磅。古仔坦言當時冇死到已算好彩,而導演其實要求他減足30磅,所以並未達標,古仔當時覺得導演大整蠱。

圖:ig@古天樂

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓