【東張西望】馬浚偉受樓上噪音滋擾鄰居反發晦氣 忍足一年提民事訴訟:唔信有錢人大晒

2021.02.16

不少人都會希望家中有一個寧靜舒適的環境,能夠讓自己好好放鬆及休息。不過馬浚偉這一年來卻屢受樓上鄰居的噪音滋擾,而鄰居更惡人先告狀上門發晦氣,最後馬仔決定通過民事訴訟解決糾紛,並表示「你估香港無法律㗎?唔係靠惡就大晒」。同時,他成立「香港住所噪音滋擾受害者大聯盟」專頁,希望能收集意見改善或加強噪音滋擾的投訴機制。

日前馬浚偉在FB分享自己受樓上噪音滋擾超過一年的經歷,指自己在晚上經常聽到樓上傳來的噪音,可謂煩不勝煩。他曾經透過管理處及報警處理,可惜於事無補,對方反而變本加厲製造噪音。 

最後鄰居更踩上門找馬仔晦氣,馬仔形容對方語無倫次地騷擾了他15分鐘,透露對方是一位曾移民加拿大再回流的女士。管理處曾向馬浚偉轉述該女士的說話,叫馬仔搬走或用錢買起他的單位。 

馬仔覺得對方實在太自以為是,最後決定通過民事訴訟解決糾紛。他認為如果什麼都不做,就會助長惡人惡行,令他們以為「有錢大晒」。而馬浚偉就表示「唔信有錢人大晒」,在接受《東張西望》訪問時又表示「你估香港無法律㗎?唔係靠惡就大晒」。

馬浚偉更在FB成立「香港住所噪音滋擾受害者大聯盟」,鼓勵受噪音滋擾的市民可以留言分享經歷:「好讓馬同學能向相關部門提出訴求,要求加強或改善整個家居噪音投訴機制及懲罰法則」


來源:FB@馬浚偉、《東張西望》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓