48歲陳妙瑛演《無頭東宮》後息影從商 最新近照流出皮膚零皺紋更勝28年前選港姐

文: Ling Kwok
2021.02.24

提起陳妙瑛,必定會想起2002年TVB劇集《無頭東宮》,劇集當年大受歡迎,不過陳妙瑛卻就此急流勇還息影,更轉行從商主打美容業,19年來少有在公眾場合出現。不過最近她與好友杜大偉食飯,對方上傳與陳妙瑛的合照。

陳妙瑛1993年參選港小姐競選入行,2001年約滿TVB後從商,《無頭東宮》成為了她的告別作,近年也少有公開場合露面。想不到,杜大偉早前在社交平台上載與陳妙瑛的飯局合照,更搞笑地說:「恭祝母后身體健康牛年行好運!#無頭東宮 #陳妙瑛 #凌雲 #雲娘 #杜大偉 #凌丹 #丹兒」。兩人因為拍攝劇集《無頭東宮》變成好朋友,兩人當時飾演兩母子凌雲、凌丹,19年來兩人都有保持聯絡,不時會食飯聚舊,十分難得。

相中可見,48歲的陳妙瑛的靚樣更勝從前,肌膚緊緻零皺紋,保養相當得宜,看起來完全不似48歲。網民見到除了表示「回憶返晒嚟」,更大讚陳妙瑛依然咁靚,仲靚過28年前選香港小姐。

陳妙瑛自從淡出幕前,專心發展美容生意事業,成為了商界女強人。2006年獲美國哈姆斯頓大學頒授榮譽理學博士及「世界傑出華人獎」,十分厲害。

圖及來源:IG@杜大偉、微博@陳妙瑛

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓