張敬軒工人「遮遮」整爆煲冇粥食 豐澤即送電飯煲解困:希望遮遮三餐繼續照顧周到

2021.02.25

被封為「早餐KOL」的歌手張敬軒,去年開始在IG分享工人姐姐(遮遮)炮製的早餐,令遮遮成為一時熱話。最近遮遮又有新搞作,煲粥煲到爆煲。見到姐姐成為電器殺手,軒仔都忍不住話「竟然係個煲頂唔住先,而唔係我」,形容遮遮「煲粥煲到個煲都爆埋,我諗佢係港九新界第一人」。

張敬軒搞笑地寫信給爆掉的煲:「Dearest 煲,你辛苦了 #我都唔差 ,下次希望你可以做個悶燒煲、真空煲、沙煲... #總之乜煲都好喇!最緊要記住#唔好返嚟我哋屋企」。之後他透露遮遮打算買新煲,並堅持要有煲粥功能,令張敬軒慨嘆「#你睇佢幾執著 #放下喇施主 #方丈Yak粥Yak到想還俗 #阿煲甩難阿蛇慢慢捱」。

見到軒仔「爆煲」,豐澤隨即送上電飯煲、多士爐及榨汁機給軒仔,更留言希望遮遮照顧好軒仔三餐。此外,張敬軒更為遮遮牌早餐撰寫了一篇《我的志願》,指自己有一個夢想,是吃上一餐可以捱到去中午才肚餓的早餐,繼續為網民帶來歡樂。

重溫張敬軒充滿歡樂的遮遮牌早餐:

圖及來源:IG@張敬軒


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓