糖妹轉新髮型散發成熟女人味獲網民讚好靚女 入行逾10年放棄招牌齊蔭新look罕有露額

2021.03.09

現年33歲的糖妹黃山怡入行逾10年,是圈中童顏代表女星之一。出名童顏的她經常以齊蔭造型示人,齊蔭亦成為了糖妹的招牌髮型。最近糖妹成為投委會「香港理財月2021」的大使,一改以往可愛齊蔭LOOK,以露額造型示人凸顯專業感覺,獲網民一致好評。

齊蔭形象深入民心的糖妹,最近罕有露額齊蔭,將齊蔭變成側蔭。見到自己換上一個專業的頭髮及妝容,糖妹笑言「我媽以為我要轉行了」。

不少網民都大讚糖妹新髮型有驚喜,感嘆糖妹「終於放棄執陰」,留言大讚「好靚女」、「好睇好多」、「呢個look好好睇 keep住」、「好靚 喜歡見到額頭」、「成個人變得成熟咗」,相信不少fans都樂見擁有可愛童顏的糖妹在幕前展示成熟專業的一面。

翻看糖妹IG,她從上年開始已嘗試放棄招牌齊蔭,偶爾會以露額造型示人。在劇集《香港愛情故事》中,糖妹就是以ALL BACK造型登場,比起之前的確成熟了不少。

圖:IG@糖妹

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓