【WhatsApp教學】即將推出3大新功能!聊天備份加密、語音播放速度設定、相片閱後即焚

2021.03.16

最近外媒WABetainfo透露WhatsApp即將加入多個新功能,包括「聊天備份加密功能」、「語音訊息播放速度設定」、「相片閱後即焚功能」等等,以後同朋友聊天可以更多玩法,雖然功能仍屬開發階段,不過一齊睇睇各個功能詳情!

聊天備份加密功能

WhatsApp即將會新加入聊天備份加密功能,只要用家將聊天紀錄備份上載到iCloud或Google Drive,系統就會建議用家設定最少8位字元的密碼,以加強聊天紀錄保密。雖然功能未知何時正式推出,但將會分別登陸iOS 及 Android 版本的 WhatsApp。

語音訊息播放速度設定

不少人都覺得聽長錄音費時又麻煩,最近有消息就指即將推出播放語音訊息的速度設定,用家播放錄音時可以調整速度,自行設定快播或慢播,類似Telegram推出的快播功能。不過功能仍處於初步開發階段,想用就要等等啦!

相片閱後即焚功能

外媒早前亦發現WhatsApp正在iOSAndroid版本測試「相片閱後即焚功能」,不過暫時就未知確實推出日期。只要用家收到相片後只能查看一次,看過後就會被系統自動刪除無法儲存照片。

來源:Twitter@WABetaInfo、Twitter@WABetaInfomspoweruser

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓