李傑志《衝上雲霄大選》落選後再覓出路 37歲港龍失業副機師轉行運輸揸貨VAN

2021.03.18

港龍前機師李傑志Brian曾以音樂組合SQUARE成員身份在08年出道,可惜星途浮沉。眼見歌唱事業沒有起色,他決定報讀課程追尋兒時的航空夢,最後更加入港龍做機師。已晉升至高級副機師的Brian,去年在新冠肺炎衝擊下被解僱,其後參加TVB的《衝上雲霄大選》有意重返幕前發展。

雖然順利打入15強,但Brian最終落選沒有獲得獎項。而他亦不氣餒,積極尋覓其他出路。

最近他宣布與朋友合資開物流公司:「本著『細個唔讀書,大個做運輸』嘅精神,小弟同幾個師兄弟開左間叫龍仔速遞嘅小型速遞公司,希望搵兩餐之餘,仲可以保育翻龍仔個牌頭」。

此外,他更獲邀擔任直播節目《Fact Chat》的主持,指自己很開心可以做主持,期待有更多幕前工作的機會。

圖及來源:IG@Brian Li

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓