香港水上飛機料年底試運成全球首批載客無人機 8分鐘中環飛到將軍澳機票最平$200

文: David Tse
2021.03.24

水上飛機(香港)航空宣佈在香港引入全球首批載客無人機,成為最早營運水上飛機航線的城市之一。預計載客無人機可於今年年底試飛,連接中環、觀塘以及將軍澳,最快8分鐘可由中環抵達將軍澳,而收費有望低至$200,相當吸引!

水上飛機(香港)航空指首架載客無人機(Urban Air Mobility)預計將在今年2021年年底開始商業化試運及認證。試飛航班路線將連接中環、觀塘商貿區和將軍澳新市鎮,由中環起飛五分鐘可抵達觀塘、八分鐘到將軍澳,大大縮短日常的通勤時間,有望減輕繁忙時間的交通負擔。

收費方面,水上飛機(香港)航空指非繁忙時間收費可低至$200,除了運輸用途以外,相信沿路欣賞天際線也是賣點之一,可引來不少遊客乘搭,成為觀光熱點。

來源:水上飛機(香港)航空


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓