大埔80呎劏房每月索價3000 對住廁所瞓覺環境超惡劣 網民慘不忍睹:侮辱人嘅設計

文: Ling Kwok
2021.03.25

香港住屋問題嚴重,就算要排隊上公屋,都要花至少5年或更多的時間。最近大埔有個劏房放租,不過其設計又突破了市民的認知。因為只得80-90呎的劏房,竟然都要月租$3000,難怪網民話「刷新咗我嘅認知!」

有網民近日在Facebook群組留言,就將大埔唐樓的劏房單位放租,並表示:「大埔業主房屋出租,80-90尺租金3000蚊/月,獨立電標政府贈送電費。絕對免佣!位置:大埔仁興街,唐四樓近街市,地鐵,巴士站交通生活便利。有床,廁所,熱水爐,冷氣,廚房,房間可安裝電視,有外窗可以曬衫。」

不過睇相發現,劏房環境惡劣,而且床對正廁所,廁所沒有乾濕分離,實在有礙觀瞻。與此同時床十分殘舊,網民直言:「睇到都覺得有木蝨」更覺得其設計實在太侮辱,直言與坐監冇分別,「太空艙都好過佢」

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓