Google Maps推4大新功能 路痴福音!室內AR實景導航搵路、即時天氣+空氣污染指數

2021.04.05

Google早前一次過宣布了Google Maps即將推出的多項新功能,包括即時查看天氣及空氣污染資訊、室內AR Live View功能及提供Eco-Friendly 環保減排路線,即刻睇睇多項新功能,以後各位路痴們搵路就更加方便啦!

室內AR Live View實景導航

早前Google Maps就推出過街景AR實景導航,獲得不少用家大讚功能實用又方便,而Google就將功能發展至室內環境,如指定車站、商場以及機場等都適用,目前就率先在美國、瑞士蘇黎世以及日本東京推行。介紹更特別以日本機場為例子:

即時查看天氣及未來天氣預報

Google Maps介面即將會新增即時天氣及溫度,亦會提供未來數小時及一星期的天氣預測,功能適用Android及iOS手機,並即將於未來數月於全球同步推出。

即時查看空氣污染資訊

Google Maps介面亦將會新加入各區的空氣污染資訊,數據將會以顏色顯示及分級,不過新功感只限於澳洲、印度及美國率先登場,隨後再在全球推出。

Eco-Friendly 環保減排路線

Google Maps未來亦會加入單車徑和充電站等提示,以鼓勵用家選用走Eco-Friendly環保減排路線,選用交通工具或單車代步。

Google 提供 Eco-Friendly路線選擇外,亦會標示碳排放量,未來又會在德國、荷蘭、法國、西班牙及英國推出低排放區域警報,另外更加入AI按用家習慣推薦路線。

來源:Google

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓