80後肥妹一年狠心減30kg 不用節食靠2大秘訣亦能練出腹肌脫胎換骨

文: Kate Yeung
2021.04.12

減肥一直都是不少人的每年目標,有好多人未了解清楚適合自己減肥方法就一味依賴節食減肥,最後搞到瘦身不成功,身體亦變得不健康。日本一名80後女子,用了一年輕了30公斤,更練出健美的腹肌。日前就在社交媒體分享自身減肥經驗,教大家如何健康地減肥又可以同時享受食物。

日本女子Marie 身高只有150cm,但體重高達72.6kg,體脂更有46.1%,BMI是32.3,屬於過胖,本身就十分為食的她於是決心減肥。而她亦從減肥中得出了2大秘訣,成功在一年內減了30公斤,Click入圖睇減肥前的Marie:

Marie透過簡單的飲食控制、有適量做運動,成功減肥。她一開始每天攝取約50g醣類(碳水化合物),及後會按運動量調整。她並未有特別不食某一種食物,就連牛油都不會過份避忌,食麵包時會照常搽上,亦會照食Pizza、炸雞,但她就盡量以低醣為主選擇食物,同時增加了用餐次數以維持飽肚感。不妨睇睇她日常所吃的食物。

Marie表示自己對運動實在是不擅長,亦未有十分喜愛運動。但她認為要成功減肥,運動是必不可少,因此她選擇了以健康電子遊戲方式做運動,針對手、腳及腹部訓練肌肉。減肥一年後,Marie體重已降至42.5kg,體脂亦降至22.3%,BMI是18.9,回到正常體重水平。

資料及圖片來源:Twitter @MarieYanamoto柳本マリエ網頁

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓