麥玲玲5年前為員工畀首期幫手上車 良心老闆千萬沽出嘉亭灣單位齊賺318萬

文: Ling Kwok
2021.06.18

堪輿學家麥玲玲是著名的富婆,她一直都投資有道。最近又有消息,由麥玲玲師傅老公與另一友人持有的西灣河嘉亨灣兩房單位,以1088萬沽出單位,帳面比5年前賺了318萬,麥玲玲與友人齊齊賺錢。

據土地註冊處資料顯示,西灣河嘉亨灣2座低層G室,一個實用面積498平方呎的兩房單位,日前以1,088萬元成功沽出。單位業主為麥玲玲的丈夫何德,於2016年透過另一位業主聯權購入,當年以770萬買入,沽貨後帳面升值318萬元。有趣的是,麥玲玲購入嘉亨灣原來為資助員工,因其中一名80後女員工一直租屋住,曾向麥玲玲儲了首期想購入北角春秧街的單幢樓。不過深明投資之道的麥玲玲,認為單幢舊樓升值無太大潛力,故提議跟員工合資首期,買入潛力更佳的嘉亨灣。當時更有消息指玲玲姐出錢約400萬,今日賣出單位,跟下屬齊賺300多萬,各自都有150萬落袋。

圖:麥玲玲微博、GOOGLE

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓