陸浩明被193話40幾歲仲做「後生仔」 6號大方回應不介意感謝對方留意節目

2021.04.21

早前193@ERROR在接受訪問時回應曾志偉對ViuTV的評論,其中講到「哦40幾歲仲做後生仔傾吓偈嗰個啊嘛?」,明顯暗示現年41歲的《#後生仔傾吓偈》主持人陸浩明6號。最近陸浩明與馮盈盈出席活動,講到有關193的言論時就大方回應表示不介意。

6號出席活動,被問及會否介意被暗寸,他表示不介意及沒有所謂,並感謝對方留意自己的節目。他又表示自己工作忙及要看美股,所以沒有時間看ERROR拍攝的ViuTV節目。

談及之後主持《#後生仔傾吓偈》會否感到尷尬,6號表示不會尷尬,形容自己在節目中的角色就像球隊領隊,帶領後生仔做節目,又引用網民留言「唔通兒童節目要搵小朋友主持咩」。馮盈盈亦表示6號是一個好前輩,有時候年輕人衝口而出說錯話,他都會在節目幫手打圓場。

圖:ViuTV、IG@陸浩明、193、ERROR

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓