「御用惡人」綠葉林敬剛北上發展跪地拜師 師傅萬梓良送1萬人仔:TVB唔捧你我捧你

2021.04.26

現年50歲的TVB綠葉藝人林敬剛,參演過不少經典劇集,因為經常飾演惡霸而被封為「御用惡人」。除了在TVB拍劇,近年他亦有北上發展。最近他參演電影《創業大贏家》,在開機儀式上突然跪下向資深演員萬梓良拜師。

電影《創業大贏家》舉行開機儀式,有份演出的林敬剛在活動上向63歲的萬梓良拜師。萬梓良坐在椅子上輕拍林敬剛的頭,又為其改名叫「林犇(讀音:奔)」,寓意「奔向前,勇往直前」。

萬梓良形容林敬剛「做咗咁耐茄哩啡……由今日開始唔使再做茄哩啡啦」,豪言「TVB唔捧你 我捧你」,又拿出一萬元人民幣現金送給徒弟。

據悉萬梓良之前曾收過3個徒弟,分別是周星馳、林家棟及姜皓文,現時每人各有成就。

圖:微博

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓