女友過夜瞓覺漏M潔癖男友發嬲鬧污糟 港女遭暴力推向牆被趕走當場泣不成聲

文: Ling Kwok
2021.05.08

女性有月經實屬是正常現象,流量多寡或是會否「漏M」,有時很難控制,旁人如見到類似情況,應該要加以體諒。近日有位港女就發文講到自己去男友家過夜時「漏M」,男友見到即時大發雷霆,更做出令她心碎的事。

該名港女就在Dcard討論區留言,講到「因為我漏M男朋友出手推我」,指男友一直以來都有潔癖,而事主就比較不修篇幅,所以有時對方來到自己屋企過夜,「每次佢見到我屋企咁亂都會幫我摺衫執房拖地,佢仲成日要求我每日要整靚間房再影相俾佢睇,做得耐我就覺得好麻煩,點解間房都要佢管,又唔係佢住。」 

直到上星期她到男友家過夜,當時她正月經來潮,男友也多次要求「唔好整污糟佢張床」,令事主「瞓覺仲維持一個姿勢唔郁」,可惜最後還是漏M在床上,男友見到之後馬上大發雷霆,更一手將女事主推向牆,立即趕走對方。事主即場泣不成聲,直言「依家都唔敢搵佢」

網民一面倒叫女事主分手,直言有潔癖還有潔癖,但一出手就可以不用再考慮,「會出手郁女朋友嘅男人真係唔要得」,只有0次或無限次,叫女事主三思。 

圖:unsplash
來源:dcard

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓