湯怡PO老公與好友Regen合照被指好大怨氣 IG呻麥秋成遲返屋企:半夜先見到佢

2021.05.19

藝人湯怡Kathy今年與麥秋成結婚,做人妻之餘更升呢人母,可謂雙喜臨門。正在養胎的湯怡不時在IG與網民互動,日前就在IG限時動態玩「你問我答」。有網民的問題提及湯怡老公麥秋成,而湯怡的回答就被指「好大怨氣」。

連登有網民以「睇到湯怡ig唔多唔少都有d怨佢老公」為題開POST,指湯怡有意無意抱怨老公沒有時間陪自己,多次強調丈夫半夜才歸家。有網民問湯怡關於另一半與異性朋友相處的問題,湯怡直接上載了老公麥秋成與好姊妹Regen的合照,表示「了解下佢地有咩咁好傾 同佢地一齊傾 重點係 你要對另一半坦白你嘅感受」。

湯怡再補充指:「呢兩位人兄都好好朋友,識咗17 麥秋成亦係張惠雅嘅偶像 不過無日日傾計」。有網民覺得湯怡字裏行間似乎不滿Regen與丈夫麥秋成太親近:「好大怨氣,feel到佢心入面勁唔妥Regen」、「如果我男性好朋友個老婆無啦啦post我哋合照出嚟,仲話我哋好friend但無日日傾計,我會心諗cls」。

Regen與麥秋成及湯怡兩人相當老友,當時她在好友婚禮上負責做姊妹,為湯怡打點。她亦曾上載過與麥秋成的合照,形容對方是自己的老師及偶像,叮囑他好好對湯怡。

 

圖及來源:TVB、連登討論區、IG@湯怡、張惠雅、麥秋成

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!