Edan@MIRROR疑被舊愛爆出軌!和平分手後有大反轉?前女友IG控訴呂爵安

2021.05.25

ViuTV旗下男子組合MIRROR成員之一的Edan呂爵安,早前推出第一首派台歌成績不俗,加上手握萬眾期待的《大叔的愛》,令不少人都看好Edan星途發展。人紅是非多,最近討論區有網民發現Edan舊愛疑在IG踢爆其出軌,引起網民熱議。

被指是Edan前女友的Stephanie最近接受現任男友求婚,以24歲之齡正式成為準人妻。有網民在Stephanie的IG留言提及了Edan,有人就回覆該留言表示Edan現在出名了,每天都會收到很多IG通知,所以未必能看到前女友結婚的帖文,但相信Edan會替前度感到開心。Stephanie就表示「不如尊重埋我 其實戴完帽都唔會想理佢感受(em if any)想口誅筆伐樓上位Jxxxn不如自己dm佢?thank you」。

Stephanie言語間暗示Edan曾出軌,隨即引起網民熱議。其後Stephanie再出限時動態,表示有網民指她博上位,她就直言「自己送上門 我係唔會留手的 我好惡 把口好爛 唔好試我底線」,其回覆更被樓主指疑似暗示Edan有性伴侶。網民回帶兩人剛剛分手的限時動態,當時Stephanie及Edan對外表示是和平分手,女方更表示會衷心支持男方追夢,以朋友身份相處是最合適的關係。

圖及來源:連登討論區、IG@呂爵安

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓